top of page

אפקט החיבור- נטוורקינג עיסקי

איך הלקוחות מוצאים אותך? אין ספק שמפה לאוזן זה מביא את הלקוחות הטובים ביותר... יש ספק או אין? בקיצור, לקוחות ששמעו עלי מלקוח מרוצה אחר נוטים לסמוך על כך שאני מספק את מה שאני מבטיח... אחת הדרכים להגדיל את מעגל המפה לאוזן זה לעשות הרבה פעילויות מעולות- כמובן, עוד דרך זה להגדיל את מעגל המספרים בשבחי- שהם לא לקוחות אלא קולגות... כך מצאתי עצמי בקבוצת נטוורקינג - שבה כולנו לומדים אחד על השני, מפתחים קשרי אמון כאלה שאני יכול להמליץ לחברים/מכרים/ ואף ללקוחות שלי לפנות ליעוץ או קבלת שירות מחברי הקבוצה. זו ממש מתנה. אני שם כמעט שנה, והיופי הוא שכל אחד/ת ממש מוזמנים לבקר ולהינות מחשיפה לענשי עסקים ראויים שרוצים לעזור אחד לשני... קצת נדיר בעולמנו... לאחרונה העברתי הדרכה בעניין את מי אפשר להזמין לפגישה של הקבוצה... הנה כאן הסרטון- מקווה שתאהבו, וכמובן אפשר להתעניין ולבוא לבקר - בקבוצה שלנו- או בקבוצות נטוורקינג אחרות... רוצה לבוא? רוצה להשתמש במצגת להכנת הדרכה אצלך בקבוצה- בבקשה...

הדרכה הזמנת אורחים
.pptx
Download PPTX • 79.93MB

https://youtu.be/9oJTUagjDws



bottom of page