
ג'אגלינג והעצמה
לבתי ספר
גפ"ן 55100
ג'אגלינג והגמשת מסגרות חשיבה(החיים כמשחק)
ג'אגליג להגמשת מסגרות חשיבה, תכנית הגפ"ן 55100- לדף התכנית
פעילות ג'אגלינג-ODT גיבוש וכיף בעזרת ג'אגלינג עם ערך מוסף
גמישות מחשבתית, חיבור, תקשורת יעילה, חגיגה, משחקיות, התמדה ועבודת צוות
איך אנו עושים זאת?
בפעילות אנו מתחברים לאני הלהטוטן/נית, מגלים על עצמנו כיצד הגישות הללו מסייעות להצלחה שלנו כשחקניות/ים בעולם החלום ובכיתה, בהפסקה ובבית , מותאם גם למסגרות חינוך מיוחד
למשל, אנו מדגישים את עניין התקשורת, בעת התמסרות עם כדורים - איפה שמים את תשומת הלב, במסירה או בקבלה? אנו מלהטטים ב-3 כדורים בין ימין לשמאל, עובדים על ייצוב וסחרור
שם הפעילות: ג'אגלינג והגמשת מסגרות חשיבה- החיים כמשחק- תוכנית גפ"ן 55100
-
קהל יעד: תלמידי בתי ספר יסודיים ועל-יסודיים, תוך התחשבות בשלבי ההתפתחות השונים. מותאם למסגרות חינוך מיוחד
-
מטרות:
-
פיתוח גמישות מחשבתית וכישורים חברתיים.
-
חיזוק הביטחון העצמי והיצירתיות.
-
שיפור מיומנויות מוטוריות, ריכוז והתמדה.
-
-
שיטות עבודה:
-
משחקי להטוטים פשוטים ומדורגים.
-
למידה פעילה והדגמות מעשיות.
-
עבודה בקבוצות קטנות.
-
-
מרחב ותנאים:
-
למידה במרחבים מותאמים המעודדים תנועה ושיתוף פעולה.
-
שילוב תכנים הקשורים ללוח השנה העברי ואירועים בית-ספריים.
-
-
דגשים מיוחדים:
-
פיתוח כישורי שיתוף פעולה ותקשורת בין-אישית.
-
העצמה קבוצתית ויצירת אווירה תומכת התנסות והתמודדות עם אתגרים.
-